Hah!

Igårkväll kom han o la sig inte allt för långt efter jag uppdaterat, vilket innebar att jag till slut fick mig några timmars sömn. Enligt mig alldeles för få, jag förstår inte varför skolsaker oftast ska vara tidigt på morgonen. Kan de inte ha det vid 11 åtminstone? Då får man sova lite mer, och gud så skönt det vore..

Sitter på tuben till universitetet nu, en bra bit kvar. Gud vad jag skulle älska att bo nära till precis allt - man kanske borde bo i en småstad? Idag börjar min kurs jag redan gjort en gång, eller tja jag gick dit men gjorde inte mycket mer än så tyvärr. Gud vad jag ångrar min lathet och mina fruktansvärda prioriteringar från förr.

Hoppas de inte sitter kvar lika intensivt längre iaf!
Nu ska jag ägna mig åt powernaping. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0