hungrig torsdag.

Kan en dag verkligen gå så sakta som den här dagen har gjort?
Blir dum i huvudet av att läsa mina gamla anteckningar från när jag gjorde lingvistiktentan sist, fattar inte hälften av det jag skrivit.
Blir dum i huvudet av min låga diciplin - vill orka lägga ner mer energi på det men efter tre dagars slöande är jag inte mer än en slöfock i hjärnan.
Blir även dum i huvudet av att inte riktigt veta vad jag vill laga för mat, eller av att ha en så smal kunskap ang. matlagning - var så förbannat jävla sugen på någon kycklinggryta men är alldeles för hungrig och feg för att våga experimentera så blir bara vanliga tråkiga kycklingfiléer.

Väldigt dum i huvudet idag, men va fan. Nu ska jag fuskdefrosta mina kycklingfiléer, smida ihop en relativt god marinad ooooch laga mat och mysa framför teven eller något annat tidsfördrivande.
Vem vill skriva till mig att jag borde plugga och stänga av min el?

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0