Jag har aldrig....

Spytt av att äta för mycket muffins..
Elleeer jo. Fyfan vad illa jag mår. Men det är bra, då kanske min hang-up på att baka muffins går över och jag slutar baka muffins som smakar liiite för konstigt.
Nu ska jag istället laga mat och hoppas på att den smakar liite bättre.
Ikväll är det desperate housewifes och fotbollsdags! Ikväll skrivs de förhoppningsvis historia när vårt lilla älskade Bosnien slår Portugal på deras hemmaplan. Som jag önskar och verkligen hoppas på att de gör det.

Sen ska jag nog även försöka göra det så fint som möjligt så att min älskade man blir ännu lyckligare av att vara tillsammans med en så perfekt flickvän som mig!

Detta föreställer hälften av alla muffins jag ätit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0