Långa dagar.

Jag vet att det är en evighet sen jag skrev sist, men den här helgen har varit väldigt lång. Jobbade som sagt både fre och lördag, sen hade vi personalfest på söndagen som höll på i över 12 timmar. Men vi hade kul, började på hamburgebörs med quiz och skitsnack, och fortsatte sedan till wallmans för middag och show och mingel - där fanns alla olika resturanger från koncernen. Sedan fortsatte golden gänget vidare till naglo och därefter till patricia, det blev som sagt en lång kväll och natt.
Nu efter en alldeles för lång måndag sitter jag här och försöker att inte somna för att datorn och internet och bloggen inte alls vill sammarbeta utan allting går alldeles för sakta.

Vet att jag inte är speciellt rolig idag heller,  men tänkte att jag skulle försöka anstränga mig lite för sakens skull. Nu ska jag dricka min andra cola och se om jag orkar läsa något skolplugg.

Lite jävligt försenade västeråsbilder.







nu orkar jag inte mer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0