Min kock.

Älskar att leva med en kock, jag har varit i plugget halva förmiddagen - kommer hem och lunchen är i ugnen. Han var förvisso tvungen att åka till jobbet, men nu är det bara för mig att sätta mig tillbaka och avnjuta en jävligt god lunch.
Frågan är bara vad jag ska hitta på efteråt, dra fram all litteratur jag behöver fram tills nästa v. på tors eller dra och träna? Igår var jag och tränade med bror och s och det var så jävla gött och jag saknar att träna frenetiskt flera gånger i veckan, just därför lutar det åt träningen, men får inte faila mer skola och just därför lutar det åt plugg.
Ikväll ska jag, E och bror på bio. Och japp pinsamt nog ska vi se den nya twilight filmen. Min bror är världens största fan av filmerna (speciellt Edward - no gay), medan jag tycker böckerna är betydligt mycket bättre - filmerna lite halvlama men kul att titta på och nu har vi dragit in älskade E i det hela. Innan kanske vi drar på en drink på mitt älskade jobb. Kan väl ändå inte sitta helt fel? En förbannat jävla god hallonmojito? (Hoppas Thomas jobbar)

Men nu ska jag gräva fram kurslitteratur, sen sätta på teven och avnjuta min goda lunch.


min fina kock ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0