Paintball o diverse annat!

Idag har jag first time ever spelat paintball, vilket var SKITKUL! dock var det inomhus men det dög så bra så ändå.
Fram tills någon fick damp och dampade ur totalt på mig och min ilska började koka så det stod mellan slagsmål eller att jag skulle som den tjej jag är börja lipa över situationen. Behövde den bli så onödig? Verkligen inte. Det är synd när "vuxna" människor har beteendesvårigheter och kanske borde käka någon form av ADHD-medicin.

Sen har vi bara myst här hemma. Och vandrat runt i farsta centrum där E införskaffade en ny vinterjacka, och jag suktade efter en träningsunderdel.

Vet att jag är halvt värdelös på att uppdatera some days, men imorgon lär jag ha lite dötid. Träning & plugg är det enda jag ska försöka genomföra.

Nu ligger jag i sängen, börjat läsa en alldeles för värdelös bok som jag definitivt inte tänker lägga ner mer tid på.
Får även söta mess från rummet bredvid.

Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0