Trötthetens mamma.

Fan vad länge sen det var sen man använde de uttrycket.
Nu är jag hemma från jobbet efter en relativt hektiskt kväll. Inte allt för mycket folk, men alla kom och gick i stora klungor så vid många tillfällen hade vi lite väl mycket att göra. Och kvällen till ära satte jag på mig helt fel skor och tänkte att jag skulle skippa mina easytones iom att man faktiskt har ganska ont i benen och musklerna dagen efter, eftersom man gått i dom i 9 timmar. Så idag tänkte jag köra på converse, väääldigt dumt val. Nu känns det som att en traktor kört över mina ben.
Menmen, nu ska jag läsa i min älskade bok och njuta av tystnaden som faktiskt existerar (vilket man totalt glömmer efter konstant höga ljud i för många timmar)
Dessutom ska jag läsa tills jag somnar med boken i händerna - bara för att jag kan.

God natt hemska värld.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0