Att drömma.

Jag är en såndär som drömmer så intensivt varje natt att jag alltid minns drömmen o känner av dem lite för väl.
Tyvärr är det oftast mardrömmar jag drömmer, därför börjar jag bli riktigt less på det. Om det inte är mardrömmar så är det åtminstone att jag anstränger mig vääldigt mycket i drömmen.
Vilket gör att när jag väl vaknar, är jag helt jävla asslut. Jag orkar ingenting, ont i kroppen, ont i huvudet och fortfarande jättetrött. Så trots att jag varje morgon när baby går till jobbet, går upp ur sängen o vaknar till så somnar jag alltid om när han gått och vaknar alltid vid 11, vilket ger mig ångest. Jag vill vakna tidigare!

Nu börjar jag bli less på drömmarna och vill få bort dom, är så trött på att vakna av att jag behöver döda någon, eller kämpa för att någon i min familj sks överleva - vad mina drömmar oftast handlar om... äckligt jag vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0