Fuck.

Orkar inte dom här känslorna. Är så jävla trött på få dem. Det räcker. Tröttsamt och förmodligen onödigt, men det vill inte släppa.

Är på väg hem från jobbet, fick sluta tidigare ikväll. Riktigt skönt! Är hemma om 10 typ. Är själv i helgen dessutom.
Roligt att jag lyckades få till mig två cheese från två grabbar på jobbet, så jävla hungrig var jag och dom skulle gå o käka mat, iom de var fullbokat hos oss. Så fick jag två cheese, måttligt nöjd tjej.
Nästan en tusing rikare dessutom. Då svider de inte lika intensivt när man köper åkkort för 800:-
Nu ska jag fortsätta läsa min bok och fortsätta längta till den påtagliga ensamheten som kommer existera i lägenheten..
Och min nya dator.

God natt.


Kommentarer
Postat av: Märy

Varför är du själv baby?

2011-10-15 @ 10:31:28
URL: http://mmhp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0