Hello Emtunga!

Nu ligger jag i sängen hemma hos mami & sefik, i en alldeles för stor pyjamas (glömmer alltid ta med pyjamas och tandborste när jag ska sova borta) och har faktiskt försökt blogga typ tusen gånger tidigare under dagen, när jag satt på tåget hit, men den där jävla appen ska då fanimej krångla - plus att mottagningen är så jävla konstig att man kan tro mobilen fått en släng av schizofreni.
Nu ska jag hur som helst sova, med skallen full av tankar - why did u come back!? För imorgon väntar stor och bra dag. Imorgon är det bara positiva saker som händer. Jag ska få äta amigos kebab, bästa ever, jag melisa demir ska få första massagen ever in my life. I en timma. Imorgon ska jag få träffa min älskade moster som jag inte träffat sen maj-månad, alldeles för länge sedan if u ask me. Och imorgon ska jag förhoppningsvis få mina cash som någon är skyldig, om någon grows some balls och svarar i tel dvs.
Dessutom är det som att fylla år varenda gång man hälsar på här. Jag får presenter överrösta över mig. Ett armband (skitsnyggt) från Filippa K i think och en väldigt fin ring - dock lite för stor så ska kika på mindre stl imorgon. 
Som sagt imorgon är det bara en bra dag.

Därför säger jag god natt nu.
God natt världen.

och eftersom internet är helt efterblivet här blir det ett fint inlägg utan bild.. tjohej. orkar.inte.vänta.noll.tålamod.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0