K.A.O.S!

Jag håller ju på och får ett psykbryt här. Känns som att jag har tvättat kläder som räcker för en hel by i afrika, samtidigt som det fortfarande ligger saker lite här o var i lägenheten för man inte riktigt vet vart man ska lägga det. Så ihop med alla ikeapåsar fyllda med alldeles för mycket kläder så snubblar jag på allt , det är grus framför dörren och jag börjar bli hungrig - SAMTIDIGT som jag mer än gärna skulle vilja sätta på mig kläder och se någorlunda ok ut istället för att se ut som ett vrak och sliten white trash hora hela dagen. Till råga på det så ska jag hinna med all tvätt. Är så glad för att tvättiden är slut om en halvtimma. Men tills dess måste jag hinna att lägga in all tvätt som redan är klar, byta om och sluta se ut som en white trash hora. (ursäkta uttrycket men wtf)
Måste även dammsuga framför dörren, måste även laga mat så man kan mätta magen, måste även hinna plugga och läsa 500 milj. sidor tills imorgonbitti.
VARFÖR KAN INTE ETT DYGN VARA ÅTMINSTONE 30 TIM?! Jävla dom där människorna som räknade ut almenackan osv osv - fan heter de nu igen? Något på M var de la??

Gud skjut mig någon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0