SKITBLOGG.SE

Alltså vad fan händer? Innan brukade blogg alltid spara ens inlägg om man råkade trycka på fel knapp, men nä inte nu.
Jag hade skrivit ett skitbra och skitroligt inlägg om jag själv får säga så, trycker fel (fortfarande ovan med den nya datan och kommer tyvärr åt knappar jag inte är van vid de ska vara där de är) och backar, vanligtvis brukar ingen större skada vara skedd iom allt är kvar men inte fan är det så nu. Nu försvinner hela jävla skiten!
Lack.

Nu orkar väl inte jag skriva om allting.
Ska fortsätta käka min usla frukost trots hungern som ropar efter mkt mer - mackor = inget bröd = kallt ute = vägrar ta mig ut i kylan NU.
Ska försöka mig på att börja ordna något i den här liknelsen till lägenhet, för tillfället är det nog mer en avlastningsplats för IKEA lådor. Vi monterade saker fram till 2 inatt. Fyfan vad skönt det var att lägga sig sen!

Hur som haver, nu har mitt te blivit tillräckligt svalt så man kan dricka det, så ska ta och göra det nu och därefter försöka ordna här innan baby slutar från jobbet.

PS: God morgon!
PS2: Hade jag vetat hur man får igång webcamen här hade ni fått ett godmorgon kort, men jag vettefan. Någon som kan msi datorer??!
DS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0