att gråta av lycka.

Ikväll när jag stod och gjorde mat till mig och baby så började jag nästan gråta av lycka, allt är precis så som jag vill ha det. Vi har "vårstädat" lägenheten - aka städat ur all skit, slängt ca 12 påsar av saker och ännu mer saker. Dessutom fick vi sålt den jobbiga byrån som stod i hallen och bara tog plats idag också.
Så nu är allting perfekt. För idag så fick jag reda på att jag klarade den jobbiga tentan, som gör att jag får börja plugga nu till hösten, vilket innebär att mitt liv kommer att bli så komplett som det bara kan i år.

Nu passade jag på att skriva lite här medan min andra underbara hälft är på toa, så nu ska vi fortsätta umgås med antingen film eller serie.

Massa med kärlek / M.


dessutom kommer mami hit imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0