Sporadiskt,

Blir inte så mycket blogg nu för tiden, är väl lite upptagen med saker, lite väl för ofta på sistone.
Just nu sitter jag och käkar frulle i sängen, endast för jag har en sån dag där jag har separationsångest när jag ska upp ur sängen. Aka jag vill ligga och sova hela dagen, men just idag har jag något att göra så får och kan inte..
Ska iväg på arbetsintervju, otippat! Något ja, men måste få in någon mer tusing på kontot framemot sommaren. Annars har jag ingen aning om hur i helvete jag ska överleva sommaren, plus en resa till le bosnien.

Jaja, kanske dags att tvinga upp sig själv för nu börjar tiden bli knapp, men åååhhh jag vill inteeee. Denna konstanta hjärnkamp och värdelösa självdiciplin.

https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-2/943494/images/2012/pic_197901531.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0