tomt

När jag satte mig och vänta på tuben vart det helt tomt på folk, nu har det fyllts på lite. Men jag är bäst på att stänga dem ute med hjälp av min musik.

Kvällen på jobbet var helt ok. Väldigt lite folk men jag insåg njutningen av att ta med datorn och kika på serier eller film - hjälpte tiden att flyga förbi.

Känner mig själv lite tom just nu. Vet inte riktigt varför. Men längtar efter konstiga saker, en bra bok, tomrum (trots att jag känner mig tom?) och lite sorg. Jag vet. Man måste tycka att jag är helt dum i huvudet, men sån är jag som person, ibland behöver jag lite sorg i livet bara sådär för att balansera allt det bra som finns. Jag är lite ledsen , men inte för ledsen, behöver känslan av att bli lite mer ledsen. Sen kan det även bero på att mensen är på ingång och då blir jag ganska ofta lite melankolisk.
Men mest av allt längtar jag efter något jag kan stänga mig in i.
Jag önskar jag kunde lära mig att njuta av saker på rätt sätt, att inte behöva det som tynger, att inte njuta av det..

Men nu, your body is a wonderland och njuta av det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0