typiskt när man kräks.

  • det är samma dag som man ska på jobbintervju.
  • samma dag som man ska jobba efter man vart ledig en vecka.


Meen det stoppade inte mig från att gå till ica för att hämta ut min efterlängtade onepiece som jag njuter av nu och ser ut som en förstoppad jättebebis.
Kan väl garantera att 90% av sexyness som fanns här, är numera gone gone gone. Men den är ju så skön!
En dag som denna är det även rättfärdigat att jag får ha på mig den. Trots detta ska jag dock klä ur den senare för att ändå bege mig mot mitt såkallade jobb och bossa runt lite. Nej, men den ansvarige är ledig så han bah "men du får va lite miniboss i helgen då" jag bara "höhöhö OKEJ" Och ikväll är även min brors (hör o häpna!) första kväll on the job så då ska ju jag självklart dra lite på de där "okej gränserna" för hur mkt boss jag får vara och jävlas lite. Ska bli roligt. Frågan är om jag bara ska hitta på massa saker som han behöver göra för att jävlas eller hur ska jag på bästa möjliga sätt jävlas med honom? Vi får se :)

Nu ska jag fortsätta mysa lite här innan jag behöver gå upp ur soffan. E slutar inte jobbet än på typ 2 timmar. Score!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0