underbara barn

När jag satt på jobbet ikväll fick jag världens underbaraste mms skickat till mig.
Visade sig att busungen där hemma skulle kunna klara sig helt själv hemma, utan problem. E vände ryggen till medan han bäddade rent sängen och hittade lillfisen såhär framför bumbibjörnarna, då har han även försett sig själv med sked också.
Ibland är de små liven allt för underbara. Och vissa dagar längtar jag efter mitt egna lilla liv, inte för att lillfisen där hemma skulle räcka men jag skulle vilja känna känslan av att ha ett eget litet liv i magen, vilken sjuk känsla det måste vara. Förut skrämde det livet ur mig och aldrig i livet att jag skulle skaffa barn, men nu finns det allt för många dagar då jag längtar till det.. Men än är det inte dags. Precis nu när skolan börjat rulla på som den ska så ska jag nog ta vara på den till o börja med.

Jaja, är väl snart hemma. Är så trött nu att jag mest skriver för att hålla mig själv vaken och inte hamna på en bussterminal, som hände mig för typ 4 år sen.. Åh, vissa minnen är fina minnen. Minns den kvällen. Ville inte åka hem, så drog ut på det så länge jag kunde, slutade med att jag somnade på bussen hem så sent som jag åkte... Vaknade upp i skogen, där de har sin bussterminal och som tur var vaknade jag - annars hade jag nog blivit kvar under natten.. Haha busschauffören hade inte ens sett mig. Var något livrädd över att han skulle döda mig.. Men han körde mig hela vägen hem, ja det var ju ändå lilla lisch.

Oj, nu blev de långt.. God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0