Wörk

Är återigen på väg mot jobbet, med känslan av att detta kommer vara en motsträvig kväll då jag har cpont i halsen och vill helst dö en sväng. Men det får duga för ikväll.
Får hålla tummarna att det inte är halsfluss igen bara. Det vore ändå förjävla typiskt liksom. Har som tur är kvar den där gurgelgrejen kvar som jag ska försöka att överanvända dessa två dagar. Har jobb hela nästa vecka, dvs tis-lör natt all night long typ nästan.

För övrigt har jag glömt nämna en underbar liten (läs: stor) sak jag fick av E's long lost morbror. En sjukt snygg kreatur som jag börjat bära dagligen, vilket är lite sådär då den kostar mer än vad något annat jag ägt i väskväg.
En så vacker väska. Wow.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0