Friday!

Idag är det väl helg för de flesta. Jag ska ta helg ett par timmar innan mitt goldenpass ikväll. Ska kanske bli roligt faktiskt. Konstigt nog.

Igårkväll hade jag en skjuts trevlig kväll med en "long lost friend" eller vad man nu ska kalla det? Haha var hur som helst jättetrevligt med Nina, och min mojito smakade gott och var behövlig efter gårdagens arbetspass på AON. Nu ska jag duscha och sen försöka åka in till stan för att slösa lite pengar på något roligt till mig! ttjohoo!
(förlåt älskling, men jag har rabbatt på HM-älskar dig)

Igår såg jag ut som att jag var direkt tagen från 80-talet, men det blir lite så när man försöker sig på en frisyr som failar och man måste sätta upp håret för att inte se ut som en pudel i håret... Utan att överdriva.


Kommentarer
Postat av: Linnsus

Åh, jag vill jobba med dig Melisaaa :D
Saknar dig, din energi behövs! <3

2012-08-24 @ 12:13:33
URL: http://kingofyou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0