Barnvakt.

Är på väg mot fina henriksdalsberget där sötaste ungarna ever väntar på mig. Ikväll är jag barnvakt och därefter ska jag till jobbet och vänta in min man tills han slutar.

Idag känner jag mig fortfarande lite tom. Har klurat lite på det. Bara en aning. Tror jag saknar mina vänner ihop med allt annat bajs som är lite smått i vägen. Eller något sånt. Har ingen aning.
Sen beror det även på att jag själv väljer att inte göra något åt allt istället för att göra något åt allt. I det här sammanhanget är allt just nu skolan, för det mesta andra försöker jag lite smått att lösa.

Jaja, tur att man är relativt snygg iaf.
Och om någon kan de här med bloggdesigngrejset får ni gärna hjälpa mig, jag har en vision men inga färdigheter.

Idag är det inte speciellt kallt, vilket innebär converse , me so happy(!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0