God morgon världen

Här sitter jag och ska äta gröt till frukost. Tror ni det har hänt någon gång innan? Nope aldrig.
Utöver det började E lite senare idag så det var jätteskönt att ligga o dra sig tillsammans i sängen.

Nu funderar jag på om jag ska åka in till jobbet och överraska min kusin med någon rolig liten present eller bara ligga här hemma och chilla och titta på greys anatomy.

Igårkväll såg vi sista avsnitten av CHUCK och jag kan ha bölat mer än någonsin i mitt liv. Hur som helst, mer än vad E någonsin sett mig gråta. Haha. Det var helt sjukt. Men jag kände med honom så mycket och ville bara dö. Hur ONT de gjorde på honom.. (jag vet jag är en sån jävla TÖNT och lever mig in i serier snäppet för mkt..)
Så nu känns livet lite tomt. Jaja.. Får försöka ägna mig åt annat.

Nu blir gröten kall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0