mina fina fina man.

Åh, vet att jag skryter mycket om E, och det kanske blir lite tjatigt i längen, men så svårt att låta bli när han ständigt gör så fina saker för mig.
Igårkväll när båda kom  hem med ca 3 minuters mellanrum så skickade han ut mig ur köket och sa att jag inte fick gå in där förrän han var klar. Här är det gött att leva med en kock!
På typ uberkort tid hann han laga två rätters med så jävla god förrät och kött med potatis till huvudrätt (jag ÄÄÄLSKAR kött), sen dukade han upp fint med ljus och vinglas och så serverade han maten fint till mig också. Sådär helt perfekt av perfekt. Går inte att förklara.
Jag hatar mig själv ibland för att jag lever så perfekt. Att här går jag runt och är skitarg och skitledsen och skittråkig och han får ju självklart stå ut med det. Istället för att tappa det och inte orka mer (vilket typ 90% av alla andra människor förmodligen hade gjort) så gör han såhär.
Eftersom jag inte är en riktig bloggerska glömde jag fota.



Idag är jag på bättre humör och känner mig lite positivare inför framtiden. Vilket är rätt skönt. Precis vad jag behöver göra nu. Inspiration och motivation.
Nu ska jag söka lite jobb och därefter gå och träna i think.

                     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0