Skitliv.

Bara för de gick så bra förra helgen i kassan så gick det åt helvete idag. Och det absolut värsta är när man är medveten om att man inte gjort en enda miss, för oftast så blir man fundersam på om man gjorde rätt eller inte när man missar. Men idag flöt det på skitbra. Dock så växlades det fel(!) och roger hade slagit in en för mycket som jag inte vet om de ens hade rättat eller inte. Så där är i princip diffen.
Men jag får ångest, ansvaret blir i princip liggandes på mig , trots att jag inte står helt ensam i kassan, så jag bölade till Danne. Underbara kollega som trösta o sa att ansvaret inte ska ligga på mig för vi är fler där. Och att han ska pika hovis ang det, så de tackar vi för. Det lättade mitt hjärta en liten gnutta.
Jaja, man kan glädjas åt de flera komplimanger man fick idag! Älskar o få komplimanger man blir så glad. Speciellt såna där som den ena gubben (alla är la medelålders män där men lika glad för de - så länge slisket inte är påtagligt) som sa "OJ vad vacker du var!" när han såg mig sitta där i min lilla kassabur. Då blev lilla jag glad! Så snällt så.

Nu ska jag tröstäta godis och läsa kepler. Inte klar än. Denna är inte lika fängslande som 1an & 3an, men bra är den ändå.
Sover ensam inatt, så saknar min fina man. Men imorgon har vi mysdag inplanerad.

Med kärlek, M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0