the voice sverige.

Alltså, jag har inget emot tjocka människor. Och förlåt om någon blir upprörd nu men jag måste bara säga att hon den feta, mulliga, överviktiga, tjocka eller whatever folk skulle välja o kalla henne, tjejen bara inte passar in med resten av dansarna där bak. Störde på mig henne jättemycket under de uppträdanden hon var med på.
Sen ska alla hela tiden hålla på och kommentera och referera till den nyfödda prinsessan. S.t.ö.r.a.n.d.e

Kände mig lite ensam och uttråkad så sprang och köpte godis och så innan affär'n stängde. Måste verkligen hitta mig ett till jobb, börjar bli lite smått paranoid här hemma hela dagarna långa. Dessutom blir jag väldigt mycket gnällmelisa när jag bara sitter här hemma. Helt utan vänner och utan människor att prata med eftersom mina vänner bestämt sig för att resa iväg eller ha annat för sig just nu.

Jaja, nu kommer la E hem snart. Hoppas han vill umgås och kanske inte alls spela tvspel ikväll.. *håller tummarna*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0