En fråga.

Fråga dig själv, och tänk efter noga - när var du på riktigt lycklig senast?

Nu är det ju natt igen och här ligger jag, jävligt vaken.. Funderar på om jag ska läsa bok eller inte. Har en "bordeläsadenbok" eller en som kan vara kul att läsa och velar mellan om jag ska vara duktig eller inte?
Gissa vilket det blev, så svarar jag ärligt imorgon.

Efter alldeles för många timmar spenderade på jobbet i väntan på E kom vi iväg, gjorde lite ärenden och spenderade resten av kvällen med tacos och Grimm. Vi har haft riktiga slackerskvällar de senaste två kvällarna, bara serier och tjockisföda.
Imorgon tränar jag, vare sig jag är frisk eller inte, saknar att svettas lite..

"sometimes you should try n let your guard down, just to see if it's possible for you to be happy again - it probably is"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0