Fredag den 13;e

Gud så spännande va!
Hej, från typ nyvaken Melisa.
Där ute riktigt blåser de oväderssnö. Varför kan det inte en dag falla fin lugn mysig snö, utan det måste blåsa ute? Som att vinden aldrig mer kommer få blåsa - no worries dude du blåser alla årstider om året här i mysiga avlånga svearike.

Idag är jag på läskigt bra humör, inte bara för att jag höll på med snuskerier inatt , utan även för att bra saker har hänt.
Mina två vakande lifeguards up there somewhere (inte troende so to say , och hoppas inte kusin läser detta för då får jag ett långt förklarande att jag är troendw, meen jag tror på typ liv efter död och diverse andra andesaker) verkar ha hjälpt mig lite i min krissituation. Tack pappa & tack E - love you.
Igårkväll satt jag och pratade med min bror om hur jag nästa vecka efter jag är klar med rapporten och inte behöver tänka på den mer, ska ut och leta jobb. Vem ringer då idag halv 8 på morgonen? Mitt "andra" jobb, skolan jag vikarierar på. Like someone answered my needs. Nu är dem säkert på lunch men ska försöka ringa dit igen senare och snacka till mig lite dagar. Förhoppningsvis får jag väl någon dag i januari, and then i'm saved for next month.

Nu har även lönen kommit, alltid något att vara glad över. Ska därför iväg och storhandla hem alla behövligheter. Ska bli riktigt skönt faktiskt. Sen ska jag äta en jättegod frukost!

Puss på er, och sprid kärlek för idag är det kärlekens dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0