Gym gym gym.

Efter lite av gårdagens tacorester och massa (läs:lite) plugg så ska jag bege mig mot gymmet. Tänkte att jag skulle prova på Zumba idag, efter allas uppmaningar om hur jävla roligt det ska vara. Får hoppas att det finns plats kvar i gruppen bara.
Det känns bra. Mitt lilla privata sammanbrott inatt och mitt personliga brev till mig själv fick mig att lite reagera och agera. Så nu gör jag det.
Allting kommer inifrån. Utöver mitt nattliga sammanbrott fick jag ett idag på eftermiddagen också. Över hur livet och alla människor runtomkring har förändrats. Jag saknar vissa människor - något så enormt. Jag vill inte förlora dem ur mitt liv, men de bara försvinner och jag förstår inte varför? Måste agera där med..

Det är dags nu.


Jag och mitt lila träningsset.. och snea bild jag inte kan vända.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0