I vårat hushåll.

Här hemma så kan man tydligt se vilka brister både jag och E har. Om man tänker efter. Jag vet mina, frågan är om han vet sina? Han lär ju få reda på det nu i vilket fall som helst..

Min man, även om han är världens finaste man, så älskar han att lägga kläder lite vart som helst. När han tar av sig dom blir de helst liggande där han tog av sig dem, och oftast på golvet.

Bevis;


Här är kläderna från igårkväll när vi hade tränat och skulle duscha, fotot togs nyss.


Här är min morgonrock som han använde efter att han duschat, också igårkväll. Fotot togs nyss.


Här är jeans han tog av sig vid soffan igår och lämnade dom där (också igårkväll), jag plockade upp dom och vek ihop dom. La dom i sovrummet. Fotot togs nyss.


Jag då, hur snygg och charmig jag än må vara, så har jag svårt - väldigt svårt, för att lägga saker på rätt plats. Helst lägger jag dom lite vart som helst. För det tycker jag är lättast , då kommer jag alltid ihåg vart jag lagt dom. Om de ligger där de bör ligga får jag ju panik och tror jag tappat bort dem, tills jag tittar där jag sist skulle lägga dem - på sin plats.

Bevis;


Om man ignorerar alla plastpengar & plastleksaker jag hittat och bara lagt där, kan man även se att det ligger tre st ringar. Alla äkta silver/guld/vitt guld. Ihop med mitt svarta armband. Ihop med min faktura från nelly.


Mitt diadem som jag tog av mig igår innan vi skulle duscha efter träningen. Ligger på en byrå i hallen. (som borde försvinna snart?!) Fotot togs nyss.


Min bodylotion som jag använde i förrgår. Står på byrån i sovrummet.


Min kroppsspray står på våra provisoriska nattduksbord. Den har stått där i ett par dagar nu.

Det absolut bästa med våra fina brister är att vi plockar upp från varandra, inte vårt egna. Jag insåg allt det här igår , strax innan vi skulle iväg och träna. Han slänger av sig jeansen, låter dem ligga på golvet bredvid soffan. Jag dricker min shake ur ett plastglas och vandrar runt i lägenheten. Ställer va mig shaken på den vita byrån i hallen (gud vad den är bra att ha till såna här saker , och den brukar vara full med saker, men nu har jag städat lite där) Från ingenstans står jag och viker jeans medan han går och tar mitt plastglas och ställer det i köket... Ah, we complete each other.

Nu måste jag äta för nu är jag dödshungrig. Har dock inte mycket till frukost hemma , innebär att jag måste gå till affären. Jag vill inte. Det är då saker som pizza lockar.... Får bli ett frågetecken på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0