sexual healing...

Vet ni vad som är väääldigt frustrerande? Det är när man ska skriva en analys på minst 500 och max 700 ord men så får man inte fram mer än typ 300, när man vanligtvis inte har speciellt mycket problem med att skriva mycket - tvärtom man skriver för mycket ibland. Så nu sitter jag här och försöker skriva något hittepå om den här jävla dikten som inte låter för bajsigt för att kunna göra klart denna lilla analys och vara klar med dagens schema innan Babe kommer hem.

För övrigt hade jag jätteskönt sex igår så nu ska jag försöka få mig lite ligga ikväll igen och hoppas på att det är minst lika bra. Ni vet ofta är det jävligt skönt, ibland är det bara för att, men sometimes då smäller det sådär extremt så man bara vill ha mer och mer och mer och mer och mer och mer och mer och ja jag kan fortsätta jättelänge till.

Fast sen vaknade jag vid halv 7 på morgonen av att jag typ kissade på mig? First time ever i vuxenålder.. Alltså inte typ kissade i sängen sådär oj nu blev de blött och en pöl - jag hann vakna och inse vad jag hade kunnat göra om jag inte hade vaknat eftersom jag drömde att jag var jättekissenödig och sen fick kissa. Kan bero på att jag la mig lite sådär på känn att " om jag inte somnar NU så kommer jag så småningom bli kissenödig så jag somnade NU "

Åhh, tänk om det vore såhär enkelt att få skriva sina arbeten och analyser och rapporten och forskningsskitgrejsimojser.

Ajdö,
M.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0