the masterrrr

Känner att jag just nu är mästaren av ordbajseri. Har skrivit så otroligt mycket skit på min rapport att det nästan är läskigt. Är uppe i ca 1300 ord just nu, ska vara minst 1800 och jag har bara gjort hälften. Måste dock vara lite försiktig. Den får inte vara mer än 2500 ord.
Men jag är väl ändå lite jävla asgrym som skrivit så mycket redan. Det här är ju betydligt mycket enklare än vad jag tyckte för snart tre år sen när jag precis började plugga.

Ska sitta någon timma till innan det blir läggdags och upp tidigt imorgon för att skriva klart allt! Wish me luck.
Puss på er.


Skiter i , så fort jag har tid och kan ska det bli en sånhär kväll som belöning... (ohhh jag saknar min skjorta)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0