äntligen!

Åh nu funkar blogg.se's app igen och jag är lycklig. Men allt blir så himla mycket simplare för mig via mobilen eftersom jag nästan aldrig hinner sitta vid datorn. Det är mycket som händer och har hänt. Min stora lillkusin från bosnien är i sthlm på besök så vi hittar på roliga saker, och jag ser mer av sthlm än vad jag hittills sett under mina 3,5 år här. Så ganska mysig helg än så länge! Ikväll ska vi på bio, något lillkusinen aldrig gjort i sitt liv iom att det inte finns någon fungerande biograf i vår hemstad... Så ska hon tom få se den i 3D. Och det blir tom the amazing spiderman som alla säger är bra, så det ska bli skitkul tycker jag! Nu kommer jag kunna blogga på precis som innan. Vad skönt det känns! Men nu är jag svinhungrig. Ska se om jag kan knåpa ihop någon frukost till min tomma mage.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0