Sent

Nu är klockan sent och jag borde sova, vilket jag även ska göra strax. Måste upp tidigt imorgon, ska lämna av lillkusin på tuben och säga hejdå fram tills jag kommer till Bosnien, som är om ca 20 dagar - LÄNGTAR ! Vi funderar även på att dra förbi kusten ett par dagar och ha lite riktig semester, om man lyckas få ihop det pengamäsdigt så bör det gå, samt tidsmässigt. Skulle bli skönt i vilket fall som helst. Så ska verkligen försöka få det att gå ihop. Enda som ger mig ångest är hur jag ska lyckas vara ifrån min andra hälft i nästan 20 dagar? Kommer jag kanske möjligtvis att dö? Svårt blir det iaf. Imorgon ska jag försöka återuppta träningen lite bättre. Gymma o jogga och allt som man bara kan den kommande tiden nu. Legat på latsidan allt för länge. Blir definitivt ändring på det nu. Känner hur kroppen blir svagare och svagare. Just nu dock tröttare o tröttare. Ska stänga av och somna nu. Alla andra sover redan. Godnatt världen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0