Sleepless in hagis

Kan återigen inte somna. Först somnade pojkarna vid 10, sen vaknade E vid 12 , precis när jag tänkte gå o lägga mig. Så var han hungrig, nu är jag hungrig, efter att vi spenderat någon timme med att snacka lite allmän skit i sängen.. Ska jag vara ärlig blir jag lätt girig vid såna här nätter - vill aldrig att dom ska ta slut..! Trots att jag numera hatar sena nätter skulle jag definitivt kunna vara vaken om det innebar att jag fick en hel natt pratandes med min kärlek, för de är de bästa jag vet! Så nu blev jag istället lite ledsen när han faktiskt somnade ifrån mig.. Menmen, vad finns de o göra. Skulle ändå aldrig erkänna de rakt ut, just hur lycklig jag blir när såna här nätter kommer runt, för dem är bäst.. Nu ska väl jag med försöka sova.. Kanske borde äta något litet för att kunna somna. Imorgon väntar en bra dag dessutom. Jag älskar dig, min fina. Så du vet det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0