dödstorsdagen

Idag är en såndär hemsk dag där jag hela natten och morgonen försökt övervinna en hemsk huvudvärk.
Igårkväll hade vi en mysig stund på en ny tapasbar som ligger lite mysigt gömd i stan. Det var goda tapas och soft ställe.
Vi bråka när vi kom hem. Allt bara gjorde en 180 graders vändning o hela dagen vändes upp och ner. Kanske därför jag har huvudvärk. Jag hatar sånt. Det händer så jävla sällan men är i de läget tusen gånger värre. Vill inte bråka. Hatar att bråka. I vissa lägen är vi så himla olika, hur ska man samarbeta om man är så olika?
Jag måste kanske sluta försöka analysera allting och sluta vilja veta allt eller sluta vilja försöka komma fram till något om allt? Vet inte. Känns som att jag vill veta för mycket. När lär man sig att prata liksom?

Jaja nu är jag på väg mot jobbet. lite sen är jag idag, men skitsamma. Idag får jag vara det - säger vi..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0