on my way

Är ute atm, joggat någon / några(?) km - min nikeapp vill ej reagera hur mycket jag än rör mig, så jag joggar tills jag typ nästan vill dö sen går jag resten av vägen. Rätt skön känsla de här. De blir en sånhär kvällsjoggning minst en gång i veckan under denna sommar. Rena själen lite, vila hjärnan samtidigt som jag tänker på allt som finns runtomkring. Konstig men skön känsla. Är strax hemma.

Kvällens tanke är; do it with a heart wide open. Eller livets statement nr dos, efter nr uno som alltid kommer vara "sve je prolazno" , som det har hjälpt mig i mina svårare stunder.
Nu är de flesta svåra stunderna över, därför passar nr 2 bättre... Alltid göra allt med ett öppet hjärta, du vet aldrig hur saker kan förändra ditt liv. Har märkt att om man inte vågar så kan man lätt begå misstag som är svåra att ta tillbaka ett år senare liksom,. Man ska alltid lära sig.
Livet funkar sällan om man är rädd..


Kommentarer
Postat av: Linnea

jag måste seriöst börja jogga! (någon gång, hee)

2012-06-10 @ 00:55:12
URL: http://linneajson.wordpress.com/
Postat av: Linnea

ja, jag får seriöst göra det, tar emot bara, heh!

2012-06-14 @ 20:19:26
URL: http://linneajson.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0