Sunday!

Spenderat halva dagen på kristinebergs ip och kollat på när massa män jagar en boll för att sparka in den i ett stort nät, med bra sällskap och allt som hör till!
Därefter hämta vi lillen och fick med oss sällskap hem, det gjordes tacos i multrasnabb fart - alla hjälptes åt och typ fyra röror senare var de klart (nu blev jag hungrig pga det) och vi kollade fotboll och snackade skit.
En helt okej dag i mitt liv! Sen bråkade min envisa pojkvän och en dag som jag trodde skulle sluta lika bra som den börja slutade mer sådär, och dessutom somnade jag ca 0,2 sekunder efter jag bloggat igår och glömde därför ställa larmet så var inte ute och joggade för en sov ju rätt gött till halv 10 typ.

Imorgon väntar en helt ny dag, kort arbetspass som jag hoppas jag pallar med då min hals och röst inte alls vill samspela med mig och resten av mitt liv just nu. Skit också.

Godnatt ihop m några bilder från idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0