Big brother a la melisas place.

Jag tror att om man gjorde min lgh till ett big brother hus och satte in kameror här och där skulle man slutligen slänga in mig på dårhus, orsak; humörsvängningar eller personlighetsförändringar - kalla det vad du vill.
Ena sekunden så ligger man och "pillar sig i naveln" vilket för min del oftast innebär lite mer söderut, inte sådär snuskigt eller hett men tänk Al Bundy stilen, de är ju så jävla gött o sitta med handen så.
För att i nästa sekund läsa ur mitt litteraturkompendium högt med någon form av förvrängd röst, som jag sen avslutar med ett oralt musiknummer som lyder typ: pomporompom pompompom pomporompomporompom pomporompompooooom ihop med ett dansmove i liggläge där jag mestadels gungar mittenparten av min kropp.
För att tre sekunder senare sluta med det jag gör, för om någon skulle se mig skulle de tro att jag var psykiskt instabil och så kan man inte gå runt och bete sig....
Sen en halv minut senare, skriver jag om det i min blogg. För att så småningom göra om samma sak igen.

Mvh Den stabila delen av melisa den demir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0