Det skulle man aldrig kunna tänka sig..

Att jag Melisa Demir skulle vara innovativ med mitt matlagande, ibland får man bara lite motivation. Så nu väntar jag på min baconrullade, mozzarellafyllda ungstekta kycklingfileer ihop med mina kokta potäter, samtidigt som jag högläser ur mitt egetskrivna litteraturkompendium på ca 27 handskrivna sidor. Tror ni jag varit envisare än envisast denna gång? Hoppas bara det hjälper.

Det var ett par dagar sen, i know.
Men varit heltidsplugg de två senaste dagarna. Igår duschade/badade jag för första gången sen fredagkväll - äckligt? Jatack. Men fokuserat på plugget bara. Och så ska jag fortsätta de kommande dagarna. Tills bästa märy kommer, då tar jag ledigt till helgen.

Med kärlek, M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0