fördelar & nackdelar

Det finns ju fördelar och nackdelar med det mesta här i livet, just nu tänkte jag ta upp de här med att sova ensam.
Fördelar : jag får ALLA kuddar, vilket är bra eftersom jag älskar kuddar, istället för att behöva nöja mig med en bara, i princip. Jag får 1.60 bred säng att utnyttja som jag vill. Ingen snarkar eller smackar(?). Ingen som väcker mig imorgon, vilket leder till att jag får sova hur länge jag vill. Mycket göttit.
Nackdelar : finns inga armar som kramas, inga ben som trasslas, läskigt att vara ensam. Och ingen god morgon puss som får hela hjärtat att slå kullerbyttor.

Ni får gissa vilken sida som vinner. Tills dess säger jag god natt, nu ska jag 9gag:a tills ögonen faller ihop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0