God morgon från sängen!!

Idag tog jag mig en extra powernap när E och lillfisen gick till dagis. Kände att om jag ska orka jobba måste jag sova mer.
Sen kom E tillbaka så då fick jag sova så jävla gott i hans armar. Sådär lycka på hög nivå.
Problemet är ju bara att jag drömde om hallonpaj och glass med chokladtopping från mc donalds så nu måste jag ha det. Får bli en sväng förbi donken innan jobbet idag.

Sen för en liten stund sen så ringer telefonen, dolt nr. Jag tänker yess de kan ju vara jobb relaterat. Nej det var faktiskt "modell för en dag" som ringde. Då har en av mina fina vänner tipsat om mig, och tyckt att jag borde prova detta. Älskade underbara fina vän som tycker att jag skulle kunna bli modell, kanske inte catwalk med tanke på min längd (sa hon själv tom hahaha) men definitivt foto. SnyggAnna the fd modell som snackar om det här ganska ofta. Och väldigt sjukt att hon kom tänka på mig och ber dom ringa mig. Fina vänner man har som tycker man är snygg. Jag kommer liite gå runt med ett uppblåst självförtroende idag och tro jag är snyggast i världen.

Nu ska jag påbörja den här dagen med ägg o bacon - gött som faan.
Puss, M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0