kroppens bästa vän.

åååååh ni vet kroppens bästa vän magen, han/hon är arg igen.  Och jag orkar inte mer. Det var kanske 3 år sen jag sist hade såhär mycket problem med min bästa vän. Jag är glad i det här läget att E jobbar 12 timmar om dagen, då får jag gå runt och fisa hur mycket som helst och bara släppa ut det i de vilda (lägenheten dvs), men nu är det så illa att tom jag tycker det börjar bli för jobbigt.
Sen att jag är en sucker för choklad och gör det tusen gånger värre är inte en höjdare. Massa choklad här hemma och trots att så fort jag ätit en ruta så får jag ont så kan jag inte låta bli. Någon som är duktig på träna självdiciplinen? Kom gärna med förslag i såna fall!

Nu ska jag fortsätta låtsasplugga en stund till innan jag gör något annat minst lika ointressant.



ps; inte min mage... skulle aldrig klara av att underhålla mina naglar så bra.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0