tisdag kväll!

Nu har det ännu en gång varit full rulle i två dagar. Jag förstår inte hur de stora bloggerskorna ens orkar försöka hinna blogga, varför inte spendera mer tid på att typ leva livet? No offence - jag själv har inte så mycket till liv. Men jag förstår inte hur man orkar anstränga sig för att få några random människor där ute nöjet att få läsa om ens liv, om ens vardag och allt det där. Hur hinner ni med?
Idag har vi vaknat, ätit frukost, segat ner oss i soffan, hälsat på på jobbet och ätit gratismat för att sen bege oss mot leklandet och därefter avsluta dagen på donken. NU är vi hemma, jag är helt slut efter att ha vaknat vid 5-6 imorses och vill bara lägga mig och dö. Istället ska jag ge min man lite uppmärksamhet och kramas och pussas.
Men de som gör tusen saker mer än mig, hur hinner ni blogga? Vart hittar ni tiden? För jag är ändå relativt snabb över tangenterna, tror inte det går att vara betydligt mycket snabbare..
Eller så handlar det väl mer om att det inte är något så betydligt för mig som för de som faktiskt livnär sig på bloggen - hade väl varit skönt om man hade den inkomsten åtminstone. Men nä.

Jaja, och hade jag varit en bra bloggerska så hade jag tom kunnat erbjuda bilder från dagen som gått ,men nä det har jag inte heller. Fick jättemånga komplimanger för mina nya byxor idag och att jag var snygg (okej den sistnämnda kom från E när vi kom hem från alla dagens roligheter).

Istället bjuder jag på en fin bild på lillgrabben som jag tog igår. Fina älsklingshjärtat. Vad vi har haft mysigt både igår och idag.


whooo säger vi här.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0