Ansiktsmaskmelisa.

Nu har jag provat två olika ansiktsmasker, numero uno är den där aspirinmasken alla pratar om och numero duo är någon avokado, olivolja och citronsaft mask som jag för tillfället har i ansiktet. Ska kolla vad för under den kan göra med mitt vackra ansikte. Om jag blir snyggare, eller fulare...

Men tänkte att jag skulle köra lite testa-på-ansiktsmasker period ett tag nu, samt lite för håret. Vill hitta något som gör underverk för mig och mitt hår och mitt ansikte.

Ikväll ska jag faktiskt på hemmafest, hur länge sen? Minns inte ens.. Men det ska bli kul! En tjej som fyller år. Ska dit o hjälpa fina lilla Bacon innan alla gäster kommer, och kanske dricka mig måttligt berusad innan så att jag inte får magångest av att vara social mot främlingar.


Jag med aspirinmasken, som funkar sådär för mig faktiskt.. Den gör ansiktet lite lenare men så som det snackas om den förväntade jag mig kanske värsta mirakelkuren som gör mig till adriana lima? Maybe a bit much to ask for, but still.. tänk om.


Och jag med avokadomasken... ja, jag lever i min onepiece, so what? den luktar lite illa.. men vi får se om den gör några underverk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0