Att hitta orken

Jag är nog bäst i världen på att tappa orken för saker och ting. Varit på dop idag. Jättemysigt med bebismys, det lugnar mig lite vilket är bra. Dock inser jag att om jag ska orka hålla bebis länge i framtiden måste jag träna armmusklerna.

Har även tusen saker som behöver göras. Jag orkar ingen av dem. Är jättehungrig, behöver verkligen fixa mat men vill helst inte. Vill helst bara ligga kvar och bli mätt på godis och kladdkaka , men de blir jag aldrig. Vill helst inte behöva sortera tvätt, men det behöver jag inte.
Fatta ångesten när ens andra hälft ber en försöka fixa lite mysstämning och jag bara vill somna.
Får försöka övertyga mig själv att när allting är klart, då får jag sova.

Kan någon komma o hjälpa? Snälla?

TRÖTT TJAJ

https://cdn1.cdnme.se/cdn/9-2/943494/images/2012/pic_201340171.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0