Jag kanske dör idag

Nu har jag haft en riktigt bra, men även djävulsk vecka. Jag rular på det nya jobbet, de två dagar jag har sålt så har jag faktiskt sålt bättre än någon annan fram till lunchtid (då jag slutar denna vecka) så har fått mycket beröm och bekräftelse. Vilket är jätteskönt.
Det som gått åt helvete verkar vara mina öron, eller mitt vänstra öra, hör sämre på det och tanten på apoteket trodde det var en vaxpropp? Lagom äcklgt.
Dock har inte lösningsmedlet hjälpt ett dugg, och igår fick jag världens yrselattack så kunde knappt röra på mig. Samma sak hände nyss. Gick upp vid sju med lillfisen, allt var bra vi prata vi spela flöjt och vi klädde på oss. Sen gick dom till dagis, och jag la mig i sängen igen. Kunde ändå inte träna örat var konstigt så kan lika gärna vila lite mer då. När jag väl vaknde var jag så yr att jag bokstavligen inte kunde röra mig..
Den här känslan är jätteläskig och jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Ta mig till vårdcentralen? Jo skulle det men de stänger sina ickeextrema ärenden kl 11, kan som sagt inte röra på mig spec mkt. Jag är mest rädd för att svimma. Jag är helt själv här hemma, vad händer om jag skulle råka svimma? Usch vill inte tänka på det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0