Jag och mina fina skor..

Är nu på väg mot svärisarna för att fira födelsedag och mors dag.
Önskar jag vart på lite bättre humör men blev lite ledsen när jag prata med mami nyss. Saknaden är enorm, och fick mitt fina hjärta till mami att börja gråta, för hon sakna oss. Nästa år på mors dag är jag hos henne, nu hade jag dumt nog jobb inbokat hela helgen och måndag så det blir omöjligt för mig, om jag inte vill åka över natten = skaffa körkort NU så hade jag utan tvekan åkt redan inatt efter jobbet och överraskat min fina älsklingsmamma.

Jaja måste lyfta humöret, idag ska det ju firas!

https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-2/943494/images/2012/pic_204227937.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0