nöjd tjaj

idag går livet bra. jag sålde bäst på jobbet (tror de var byxorna som gjorde det), jag har även fått klartecken på att studierna kommer att fortsätta i 100% studietakt till hösten, vilket gör mig till en väldigt nöjd tjej, väldigt väldigt nöjd tjej. min livsglädje kommer komma som rullandes tillbaka på en skateboard - typ nästan iaf. rätt så trevligt det där. 
utöver det ska jag få träffa min familj om ca 3,5 vecka och  om ungefär 2 månader får jag åka ner till bosnien där jag inte varit på 2,5 år nu så det känns också rätt så spännande.. kommer kanske gråta när jag får se hela storfamiljen där nere. En konstig känsla förväntar jag mig i vilket fall som helst.

Nu ska jag dock försöka att somna så snabbt som möjligt, iom att jag börjar bli en smula hungrig och jag får icke förtära mat denna tid på dygnet så jag har upptäckt att det gör mig mer och mer fet. Så imorgonbitti ringer klockan runt halv 8 för en dryg timma på gymnet där jag satsar på att förbränna mer än jag lagt på mig de senaste dagarna. Mycket magångest på sistone, vilket är väldigt ovanligt för att vara Melisa. Var en del år sen jag kände någon ångest över min kropp, eller iofs har ofta stört mig på hur smal jag varit, smala ben osv osv, nu helst plötsligt är det tvärtom - då blir det lite kaos i lillhjärnan och i hjärtat och i magen och i kroppen så nu ska den skötas om till max.

God natt sköna och sköra värld.. välkommen morgondagen.
Mvh nöjd tjej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0