Skön fredag.

Nu är jag lagom seg och trött tjej efter en hel dag i solen. Vi solade, klättra på lekplatser, åt mackor, sparka boll och umgicks. Bästa citaten från idag är "melisa jag älskar dig såhäär mycket" och innan jag skulle gå till jobbet "melisa du är fin" , sen kan vi väl ignorera de tusen kommentarerna om att melisa är dum och melisa gjorde för att man inte fick äta chokladkex till frukost och för att det var dags att bege sig hemåt efter flera timmars håll igång?
Nej men idag var en jättemysig dag.

Nu sitter jag på tuben och några timmars jobb väntar. Denna helg är jag själv för E och lillfisen sover hos svärisarna då E måste jobba imorgon och jag likaså. Men de är väl bra på sitt sätt, jag får mig lite melisatid och blir lite lättare att handskas med.
Hötorget nästa, nu ska redbull osv inhandlas.

M,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0