när ångesten smyger sig fram..

Igår hade jag en av de bättre dagarna i livet och det var så skönt. Jag och E var i en perfekt harmoni från morgon till kväll och det gjorde oss båda lyckliga. Vi avslutade kvällen på bio med brorsan där vi såg sista delen av twilight, som faktiskt var lite fantasilös. Men de var ändå kul att gå och se den.

Idag däremot har jag en tyngre dag än förväntat. Ångesten är uppvriden till max känns det som och deprissionen är ganska tydlig. Har nu äntligen två timmar senare lyckats övertyga huvud och kropp att man måste äta frukost. Jag hatar såna här dagar. När man bara vill ligga i sängen hela dagen och stirra in i väggen.. Dessa dagar påminner så tydligt om mitt förra liv när nästan varje dag var sån. De påminner om varför jag gav upp skolan. De påminner om det mesta negativa. Det absolut värsta är att allt handlar om mind over matter, men mitt sinne är inte av starkaste form idag. Har så mycket att läsa i skolan. Ska försöka tvinga mig in till stan för att köpa boken.. Har ändå typ fått i mig någon frukost.. så de borde funka.. Ska försöka att vinna över ångesten idag, så får vi se vad som händer och om jag lyckas..


/M







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0