sleep where r uuuuu

Ännu en halvt sömnlös natt igen.. ihop med lite småhunger. men ska övervinna hungerkänslan och somna strax.
Idag har jag vart i skolan och spenderat några timmar med vackra neval, hon kan vara bland de vackraste jag sett. Därefter drog jag och baby ett "kort" men jävligt tufft (för benen) träningspass här hemma, E gjorde jävligt god thaisoppa o jag sorterade lite kläder.. Sen spenderade jag ca 1,5 tim med plugg. Ingen aning om jag lämnade in de jag skulle eller inte. Många otydliga uppgifter. Jag fick även veta att jag är klar med litteraturkursen - thank god. Men är uppenbarligen sämst i världen på meningsuppbyggning - vilket jag i princip visste. Grammatik kan jag, till en viss gräns. Ska försöka lära mig mer,men tufft att hinna med när det är så mycket annat som alltid måste göras.
Längtar tills på torsdag, då kommer lite lön och jag ska köpa andra delen av fifty shades of grey. Har blivit helt förälskad i deras energi och dragningskraft de har. I mitt huvud har jag ritat upp den som helt fantastisk. Vilket är det absolut bästa med böcker, du har en historia men allt är på dina villkor. En dag ska jag skriva en bok. Mark my words. Måste bara komma på vad och lära mig att skriva mer fängslande. Ska gå skrivkurs i skolan. Kommer kanske bli flummigaste kursen någonsin, men den kanske också hjälper.

Fan nu snarkar E och jag kommer aldrig få somna med de här oljudet..men säger ändå god natt.

med kärlek, melisa.

för övrigt är saknaden redan stor ...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0